satanismus
Komentáře
Přehled komentářů
zdravim Martina,podle toho co píšeš mi přijdeš jako rozumný člověk.Nicméně ty nepopíráš existenci Satana a Boha a tím pádem i duchovního světa se kterým se ten Fyzický střetává.Satan je pro mne stejně reálný jako Bůh,jsem křest'an a v některých bodech s tebou nesouhlasím - tady pozor protože jsou křest'ané a ,,křest'ané" rozdíl je mezi nimi takový že křest'ané narozdíl od ,,křest'anů" žijí s Bohem v každodením kontaktu a tito lidé jsou jiní než ti kteří si křest'ané říkají ale ve skutečnosti nevěří Bohu ale ,,jen" v Boha a svoji víru a Boha nechávají za dveřmi kostela a nežijí ji.To že vládce tohoto světa je Satan je pravda Bůh mu dal moc nad lidmi i nad světem.Jo někteří lidi mají sklony všem ,,bezvěrcům" peklem vyhrožovat jo...pokud věříš v Satana tak určitě věříš i v jeho říši která je nic méně dnes mezi námi,ale jednou bude muset zkončit...Věřící na Satana neshazujou své neuspěchy (člověk je hříšný od přirozenosti)ale Satan pořád vede duchovní Válku už od počátku kdy byl svržen,a ta se někde musí projevovat,Satan se snaží vzít Bohu lidi které chce Bůh a za které tak draze zaplatil.A to že ti lidi z Boha udělali tyrana je opravdu smutné protože Bůh takový není,však víme jak se chovala Katolická církev ve středověku a ještě před několika staletími (Křížové výpravy,inkvizice,upalování a mnoho dalšího...)- toto nemnělo s Bohem nic společného,když ti někdo řekne že je křest'an a v pátek večer se jde vožrat sobotu vyspává z opice a v neděli se jde vyzpovídat tak to nemá s Bohem nic společného.jeden odkaz na závěr Matouš 7:16 poznáte je po jejich ovoci...jaké ovoce přineslo toto -jen utrpení a smrt první křest'ané žili v neustálém kontaktu s Bohem a byli pronásledováni protože byli jiní hodně se odlišovali od světa,to smutné je že víru začali později používat lidi k upevnění moci apod.. a k tomu víra není,pokud se z toho stane to že Bůh je pouze na úrovni hovorové tak už to není víra ale jen hromádka pravidel.Když se zamyslíš nad tím co obsahuje Bible tak můžeš s jistotou říct že si někdo křest'an jen říká a někdo žije v souladu s Biblí a ve vztahu s Bohem.Doufám že mne někteří jedinci nebudou posílat do p... a do p...... Jenom jsem chtěl některé věci uvést na pravou míru,nehodlám nikomu nadávat ani nikoho přesvědčovat -člověk má hlavu a vní mozek díky kterému může rozlišovat a věřit čemu chce.Jo jenom bych se zeptal věříš na posmrtný život nebo v to že se po smrti člověk vypaří tak nějak úplně?Protože pro člověka smrtí končí jen ten pozemský život...
proc to mate takhle
(ČAP, 28. 10. 2011 18:06)ZATIM CO SEM SI TADY PRECET SOU JENOM URAZKY A NADAVKY PROTI VSEMU A VSEM MYSLIM ZE VETSINE VAM NEBYLO POMALU ANI DVACET A MYSLITE ZE VITE VSECHNO JA SEM SATANISTOU DLOUHO ALE NEMUZU O SOBE RICT ZE VIM VSECHNO VASE DEBATA PREVAZNE O NICEM ME MRZI PROTOZE UVIZLA NA MRTVIM BODE NADAVEK A STRAPNOVANI SE PROC TO TAKHLE MATE SKUSTE SE VZAJEMNE RESPEKTOVAT A NAJIT SPRAVNOU CESTU AVE SATAN
Re: proc to mate takhle
(Martin, 29. 10. 2011 1:09)
To já jsem sem pár měsíců zpět přišel poprvé a nšel tu jen že jsme fuj a vyjebanci a špíny a začal jsem psát příspěvky spíše s protikřesťanským nádechem, (který měl k Satanismu pramálo blízko) abych odrazil ty jejich ''jednovětné'' výkřiky do tmy ve stylu- ''no fuuj vy buzeranti Satanští šlak by vás trefil'' ale to bylo takové období za bačkoru. Na křesťany si umí dovolit nadávat každý puberťák a z toho jsem již vyrostl. Myslím si však že to je minulost většiny Satanistů. A jestli jsi tím poukazoval na mě, tak já tě chci upozornit, že si o sobě rozhodně nemyslím, že jsem všeznalec všudybyl. Když si člověk myslí, že ví vše, přestává se pak učit.. Napsal jsem co jsem napsal, ikdyž když se na ty moje příspěvky po čase tak dívám, občas se některých pasáží leknu..;)... Krom toho, myslím, že tihle lidi nás respektovat nehodlají, protože se asi cítí rádi vzrušeni, když o nás vypráví, že při rituálu podřežeme kozu, rádi pálíme kostely a pomníky a podobné blbosti..:/ (když jsem slyšel o tom co se stalo v 90. letch v Norsku nebyl jsem ani veselý, ani smutný...jiný kraj, jiný mrav)... Co se týče mého postoje ke křesťanství, tak na křesťany a nejen na ně kašlu. Jak jsem řekl. Na ně si umí dovlit kadý sráč, a poukážu na to co řekl LaVey- Satanismus stojí v opozici proti KAŽDÉMU náboženství, které podkopává člověka. Tak v tom s ním naprosto souhlasím. K těm mým nadávkám- Ze začátku sis mohl všimnout, že jsem psal slušně a nikomu jsem nenadával, ale pak mi začali lézt na mozek a začal jsem jim ty nadávky vracet. Jasně napsal jsem co jsem chtěl, co podle mě bylo dobrým argumentem, ale ty nadávky obsaženy v mém příspěvku mě naneštěstí snižovaly na jejich úroveň což jsem si pozděj uvědomil. Dokážu přiznat chybu na mojí straně a samozřejmě si dávám pozor, aby se to již neopakovalo, protože nevítězí ani tak svaly, jako mozek. Pokud nepřítele porazíš pouze silou bez přemýšlení, tak zaplatíš svojí osobní prohrou.
Pokud nepřítele porazíš důvtipem a taktikou,tak ho přechytračíš. Tak tímto chci poděkovat že jsi se ozval. Snad se zas někdy tahle zamrzlá diskuze rozhýbne. Problémem je však to, že sem má přístup každý a kdo ví kdo sem může opět přijít ''vyblít se'' a zanadávat si na nás. Čím více lidí má přístup a píše ty voloviny, tím víc klesá úroveň.
Tak se měj a hodně štěstí.
ODPOVĚĎ MARTINOVI
(Staňa, 23. 9. 2011 9:04)To mě trochu mrzí, že jsem Tě tak nasral, ale věz, že to nebyl úmysl. Pokud máš pocit, že jsem se Ti nebo komukoliv vysmíval, tak ses celkem trefil. Ale nehledej v tom žádnou zášť ani agresi, víš on život sám o sobě umí dost krutě žertovat i bez nás. V podstatě proti Tobě nic nemám a to, že jsem hovnivál s duší černou jak hovno mi nijak zvlášť nepřekáží v tom abych si tu svoji kouli smradlavou valil dál a dál, až dojdu 11.listopadu před Tvou oblíbenou hospodu, kouli nechám za dveřmi a dáme si spolu panáka. Celkem dobrá nabídka ke smíření, co Ty na to? Já už sem do této diskuze o satanismu nějak moc psát nebudu, protože se tady stejně nic moc novýho nedovím ani já od Vás ani Vy ode mě. Jinak - na toho panáka bychom zajít mohli, já piju vodku a fernet. Tak zatím čau a kdyžtak se zkontaktujeme.
Re: ODPOVĚĎ MARTINOVI
(Martin, 3. 10. 2011 20:12)Pro Stanislava: Otázkou je, proč jsi se vysmíval a nehovořil tak,aby konverzace někam vedla. Co se týče toho nadávání se omlouvám- z těch komentářů mi ruply nervy, ale jinak se to snažím řešit diplomaticky, a netahat nic do osobní roviny takže jsem se tehdy nejlíp nezachoval ani já. + Já se smiřovat nepotřebuji, protože ani není s kým. Měj se.
Promluva
(Tomáš, 3. 8. 2011 11:32)Jde vidět že jsi jenom ignorant který nerozezná základní otázku co je zlo a co dobro, asi moc hraješ Pc hry nebo se díváš na filmy.
Promluva
(Tomáš, 23. 5. 2011 15:36)Chtěl bych se zeptat všech co sem zde přišly a začaly vrhat urážky na satanisty a naší víru. Proč jste tak bblí? Může te mě to říct? Proč chodíte na takové stránky a urážíte nás? Něco vás trápí? Máte snad nějaký komplex který si kompenzujete urážkama a svou slabomyslností? Proč nejde třeba na nějakou křesťanskou stránku a neděláte chaos tam? I my satanisté jsme lidé a tak se trochu uvědomte.
Re: Promluva
(Martin, 23. 5. 2011 15:44)
Krom toho jsem nikde nazžil aby na křesťanské diskuze chodili Satanisti oxidovat. To samé na Youtube... Dark Funeral, Dimmu, CoF, Slayer, Mayhem.. Všude ti pošahanci lozí a opisují pasáže z bible! Prospělo by jim kdyby jim nějací trpaslíci rozmrdali lopatkama hlavu. Protože jak kdy.. Můžeš do nich tepat ať drží piču! Někteří přestanou a některé to posílí... Jsou to přeci Boží děti, které chtějí otrávit svět misantropií a ne láskou! To dělají jen křesťani a Svědci Jehovovi na našich stránkách, protože chtějí ten mor, víru v Boha, tu rakovinu nechat rozrůst všude.
Kněz ve Bzenci kázal, že jsou křesťani nejpronásledovanější skupinou.
Snad si nebude stýskat! diví se snad?!
Re: Promluva
(človek, 30. 7. 2011 13:41)satanista nebo nacista chcete jenom prolivat krev satan ovladl jenom uchylaky ,pedofily atd, kdyby te satan chtel vystrašit tak se posereš ty blbe jeden uchylnej píšeš že si človek tak proč uznavaš ZLO zmrde !!
Re: Re: Promluva
(Martin, 1. 8. 2011 23:49)Hele blbečku o tvoji prdel nemám zájem. Jsi jen další zfanatizovaný čuráček co o Satanismu nečetl ani piču. Začni u Satanské bible pro základ. Jaké prolévání krve ty debile? To máš z těch filmů co?:D Vyhoď Constantine a podobné blbosti a než vypustíš z tlamy další podbnou sračku něco se o Satanismu nauč! Kde jsi vzal, že Satan, nebo Satanista chce někoho strašit? Tím slovem ZLO strašíš leda tak ty, protože Satanista není zlý, ale relativní! Tj, chovej se k druhému tak jak se chová on k tobě! Patří ti výsměch největší! Radši si padej pustit další film a nebo číst morbidní historky a neser se mermomocí do Satanismu když o něm nevíš ani hovno!
Křesťanství = instantní utrpení
(Martin, 18. 7. 2011 7:40)
Má přítelkyně jednou přišla z kostela (po povinné návštěvě, kterou jí přikázali její rodiče; v opačném případě by byla třeba na týden bez internetu, bez mobilu a podobně- Křesťani vyvolávají jen konflikty.) Jsem tolik rád, že jsem mjí slečně pomohl utvrdit názor a naprosto se odloučit od těchto biblí ''lásky'', ve skutečnosti utrpení. Křesťanství a církev potřebuje utrpení aby mohla přežít a lákaz hlupáky. Josemaría Escrivá de Balaguer- nemocný člověk, který založil organizací Dílo Boží, který se bičoval stejně jako jeho zfanatizovaní hupáci byl po smrti prohlášen papežem Janem Pavlem II. Byl to člověk, který v Africe hlásal, aby lidé nepoužívali antikoncepci, aby se nesmírně množili, přesto že je Afrika přelidněná. Chválil bolest a hlásal bolest, kterou nazval dobrou. Když se podívám na křesťana, který by měl údajně milovat vše kolem sebe? A co neposkvrněnost od ženy? Kdyby mniši založili rodinu a měli ženy a děti, přišli by o svoji neposkvrněnost, svatost. Zde je vidět, že křeštana nezajímá nic víc, než on sám a jeho cíle a záměr dostat se k jejich šílenému spasiteli, lásku nerozdávájí nikomu. Trápí se, ubližují si, protože věří, že zkrze utrpení se jim dostane boží lásky. Při tom to není nic víc, než sebeklam způsoben vyčerpaností a depresemi. Na Slovensku, kde má církev větší vliv, než u nás, zakazuje věřícím rodičům pouštět své děti do školy v dny kdy se konají přednášky o sexuální výchově. Chtějí děti uvést v nevědomost, aby se za celý život přiučili na tom jak se správně používá příbor! Děti znásilněné kněžími? Jednoduchá odpověď: Pokud církev nezruší celibát, což asi nezruší, budou to ti zmetci dělat dál, protože děti jsou ta nejsnadnější kořist, která se k nim může dostat.. Když ony podle nich tak moc potřebují pastorskou péči! Jeden ten zmetek o kterém jsem se kdysi dočetl byl po svém činu jen přeložen na jinou faru! No kde to jsme?! A nyní se tedy vrátím úplně na začátek textu; Tedy moje přítelkyně přišla z nucené návštěvy kostela a řekla toto: Kněz kázal, že budeme-li milovat své vlastní rodiče více, než-li Boha, budeme hořet v pekle, budeme trpět. Když slyším fráze ve stylu: ''Být jak mě Pán Bůh stvořil, poslal na svět''; atd, už slyším hovadinu. Nevím jak jsou na tom ti ostatní tvorové, kteří zde serou lidi s evangeliem, ale mě stvořili moji rodiče, oni mi dali život a poslali mě na svět. Miluji je a ne nějakého Boha, kterého bychom se měli celý život obávat a mučit se na tělu, či na mysli. Homosexualitu jsem na téhle stránce již zmínil: To měla jedna lesbička pohřeb v kostele a na pohřbu byly i její kamarádky- lesbičky. Kněž pak promluvil. Vaše přítelkyně byla nečistá a bude trpět. Pokud si neuvědomíte svůj hřích, nezbavíte se ho a VY se neprovdáte za manžela ( pokud díky tomuhle nebudete vlastně celý život trpět), dopadnete jako vaše přítelkyně. Být tam někde opodál ( ikdyž v kostele bych byl těžko) Tak z té židle vstanu a jednu mu vrazím.
Děkuji za váš čas.
Pro Stanislava
(Martin, 20. 5. 2011 22:38)Tak mi tedy Stando pověz svoji moudrost! Dolezeš jednou za čas, pokusíš se mě shodit, ale jde vidět, že nevíš ani piču co napsat! Věty ve stylu: ''good night ty vzdělanče'' jsou hodně trapné a pokus si myslíš že je to dobrý argument či odjebávka tak jsi na omylu, protože nemáš na nic víc! Pro mě za mě jsi hovnivál s duší černou jak hovno! Tohle je stránka o Satanismu a pokud se chtějí čuráci jako ty za čas ozvat a srát tu lidi, tak si posluž, ale rozmysli si co napíšeš, jinak tě tu všichni co umí používat mozek vezmou s výsměchem! Už čekám že mi napíšeš jak jsi použil mozek a vzal mě s výsměchem blbečku! :D (omlouvám se ostatním za hrubý jazyk, ale nic jiného tomu blbovi již nebylo možno opdpovědět)
Pro Martina.
(Jiří, 24. 4. 2011 9:00)Dnes mám svátek a tak zachovám klid v duši smrtelníka.Je mě 68let a o životě ledacos vím a na vypatlané řeči vycházející z dutých hlav,neodpovídám.Odpovím jen tobě jelikož jsi schopen pochopení.Pokud jsem dal do jedné roviny Satana a Boha,byl to jen nástin toho,že víra v něco je těžko rozdělitelná.Dá se ovšem posuzovat hanebné překrucování fakt klérem a vytřískat moc pro svoji zvrácenou myšlenku.Žádný Bůh ani Satan není,nebyl a nebude,,to jen lidé chamtiví si utvořily toto učení na ovládnutí myslí lidí.Od pradávna se lidé ve víře obracely k všelijakým bůžkům,bohům,duchům,kde hledali pomoc v nesnázích.Víra v něco posiluje,pomáhá a dává dobrý pocit klidu.A je prd jestli se uctívá ten či onen a nebo roura od kamen.
Re: Pro Martina.
(Martin, 24. 4. 2011 12:29)
Dobře, vím jak to myslíš a respektuji tvoji verzi, a nebo tvůj názor, teorii, nebo jak tomu vlastně říkáš. Podle mě máš myšlenky ateistické, dokonce LaVeyánské. (LaVye mě napadl jelikož jsi napsal že nosíš kříž.. Nebo to bereš pouze jako symbol nesouhlasu?)
Je mi 17, já osobně mám o hodně blíž k Testickému Satanismu. A nemyslete si přátelé, Satan pro mě není žádná berlička, spíše spojenec a neumírající božstvo a síla. Když.. Ale to je jen čistě ve mě a těžko se to takhle popisuje. Použil jsem slovo božstvo protože je pro mne Satan mnohem více, než jako ho berou LaVeyánci. Satanská bible se pro mě stala pouhým odrazovým můstkem protože co já jsem poznal LaVeyánců, většina z nich byla jen nafouklá ega (jistě moderní Satanismus= pracování na sobě sama, ego) ale jinak hovno hovno zlatá rybko. Přečetli si Satanskou bibli, udělali z ní životní postoj avětšinou se chovají jako ignoranti co sežrali všechnu moudrost světa. Avšak snad se učíme i nadále a je nesmysl si tvořit postoj jen z jedné knihy..? (můj názor.) Sám osobně nejsem moc velký egoista, respektive vím kdy se držet při zemi.
Re: Pro Martina.
(Martin, 25. 4. 2011 11:13)Jo a sice opožděně, ale vše nej k svátku Jirko...
Poděkování
(jIŘÍ, 23. 4. 2011 18:54)Poděkování Martinovi za jeho úsudek a přání dobrého zdraví.Jen tupec se s jeho článkem neztotožní.S4255
Re: Poděkování
(Martin, 23. 4. 2011 20:25)
Opět díky za podporu. Tvůj článek je dobrý ale jen mi nesedí to, že je podle teb Satan stejného kalibru jako Bůh. Ale to je na nic rozebírat po netu, nejlepší by to bylo osobně.
+ Bůh Satana svrhl díky ctižádosti a vědění;) Respektive ten kdo to myslí dobře bývá na něj pliváno hlupáky.
Taky potkávám partičku 10tiletých křesťanů co si myslí že když jsou pohromadě a na kole tak si můžou pokřikovat a ujet do bezpečí= To je jen důkaz vypatlanosti a nízké inteligence téhle generace. Ne však že bych se povyšoval jako nějaký nadčlověk... Jen mi to s těmi lidmi občas tak přijde.
Bůh a Satan.
(jiří, 23. 4. 2011 18:46)
Co je bůh?Jen berlička chudiny,co věří že jim donese spásu a tak i lumpům kteří se domáhají odpustků.Víra v něco je nezlomné přání něčeho dosáhnout.Dle božího přikázání,jak jej prezentuje církev,stačí aby vrah přeříkal několik odčenášů a bude mu odpuštěno a mohl zasednou v jedno místo s člověkem co se choval celý život příkladně.Co na to říci,,takový bůh si nezaslouží ani aby mě políbil prdel.
Satan je stejného kalibru,akorád víme že v našem světě převládá zlo a to se nedá nikomu přičíst jen nám lidem.Na krku nosím na řetízku obrácený kříž a jednou se mi stalo že mě dost sprostě napadl jeden rádoby věřící.Strašně se divil jak ovládám církevní učení a po delší debatě musel uznat,že víra v něco je stejně hodnotná jako víra bezduchá.Víra v něco pomáhá překonat překážky života jakéhokoliv charakteru jen někteří si z toho udělali živnost.
Satanismus není zlo
(Martin, 24. 3. 2011 23:14)
Ti kdo tu valí o tom že je Satanismus debilita a zlo a válka by si měli sakra sednout mezi knížky a začít se vzdělávat protože jediné paka jste tady právě vy. Znám frajírky jako vy.. Nečtete ani hovno, chlastáte po hospodách, pálíte jednu za druhou a myslíte si jak jste cool...
Satanismus je pro vyrovnané jedince kteří se nebojí postavit všemu tomu hnusu, pokrytectví a přetvářce kolem. Satanismus není o tom že si nějaký parchant poslechne CoF nebo Marduk, obrátí kříž a bude si o sobě myslet kdo ví jaký není drsný Satanista. Satanismus není zlo. Ten kdo si myslí že vyznává zlo je pozér protože Satan není zlý, ale je relativní; tj. čin druhým to co činí oni tobě. A především si važ života a žij. Chce se nám kurva žít ne? Nač se sklánět pod mečem nemilosrdného Boha čekajíc na nějaký nedosažitelný ráj. Ten kdo tu píše jací jsme vypatlanci nečetl o Satanismu ani list.. Podíval se na dokument o psychopatovi jako je Chrles Manson a hned z nás dělá násilníky, feťáky a vrahy. A když opomenu křesťanství tak právě proti takové lůze jako jste vy tu také stojíme.
Re: Satanismus není zlo
(Staňa, 25. 3. 2011 8:51)GOOD NIGHT, tolik moudrosti bych od Tebe opravdu nečekal, vzdělanče
Re: Re: Martinovi
(Tommy, 7. 11. 2011 22:29)